Brandsta city släckers feat. Bamse

Första helgen i septmber 2011 = underbar!

rubriken fattar säkert ingen men I do.... Och några fler :P ;)

Ni vet att vi var på bio i fredags och att jag höll på att somna.. :P Haha. Om vi går vidare med resten av dagarna då:

Igår, lördag. Vi vaknade utvilade, gjorde allt i ordning för en riktig shoppardag! Och vi fick en hel del med oss hem. Detta köpte jag:

 



Hårgrejer.



Mössa, vantar och tights.



Blå stickad kofta.



Liten plånbok eftersom att jag tröttnade på min stora ;)


Men har haft en jättebra helg som har innefattat både det ena och det andra!

Andra kort som har tagits:







Jag har tur som har dig ♥ !

 Idag har vi tagit ännu en runda på stan men också pluggat/tagit det lugnt!

 

Nu väntas Idol!!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahahah de va ju skit kul, men killarna hade ingen humor! :(



LOVE YOU <3

2011-09-04 20:20:37
Postat av: nn

ja verkligen :D ! haha ne :( humorbefriade..

Love you too honey! <3<3

2011-09-05 05:36:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0