Dag 10 - En plats jag vill tillbaka till!

Dag 1 – Någonting jag är beroende av
Dag 2 – Hur jag ser på mig själv
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – En bra film
Dag 5 – Något jag använder varje dag
Dag 6 – Ett oförglömligt minne
Dag 7 – Min favoritplats i huset
Dag 8 – Någonting jag inte äter
Dag 9 – Min favoritårstid
Dag 10 – En plats jag vill tillbaka till
Dag 11 – Ett filmtips
Dag 12 – Internetsidor som jag besöker varje dag
Dag 13 – Något jag är nöjd med
Dag 14 - Något jag inte gillar
Dag 15 - De som jag litar mest på
Dag 16 – Något jag alltid har med mig
Dag 17 – Ett foto jag tagit
Dag 18 – En person som inspirerar mig
Dag 19 – En bild på mig
Dag 20 – Ett boktips
Dag 21 – Något som jag längtar till
Dag 22 – En i himlen som jag saknar
Dag 23 – En härlig känsla
Dag 24 – Personer som jag umgås med
Dag 25 – Mitt favoritplagg
Dag 26 – Detta ångrar jag
Dag 27 – Den senaste filmen jag såg
Dag 28 – En dag jag saknar
Dag 29 – Mitt favoritgodis
Dag 30 - Framtiden

Eftersom att jag fixade håret idag så blir den första tanken när jag var där förra gången. Det var innan klassresan i Falkenberg med härliga 9B. ♥ Jag slingade innan jag åkte dit och jag tyckte att det var så härligt.. Efter att ha varit mörkhårig ett tag innan så kände jag för något nytt - och jag blev så nöjd!

Men till saken; platsen jag vill tillbaka till är Falkenberg! Vi hade så gryyymt kul där! Eller kul hade man jämt med den klassen! Den var speciell :) Men jag kan erkänna att jag inte har saknat klassen så mycket, kanske beror det på att vi var så tighta hela tiden. Men nu... tiden på högstadiet är viktig och det är viktigt att man är tillsammans med bra personer! Det var jag!

Men tanken på att vi aldrig mera kommer sitta allihopa i vårat klassrum är sjuk :O Och på återträffar är det alltid någon som inte kan komma. Så det blir aldrig samma sak igen såklart, men jag är nöjd med de 3 åren!

 

På tal om klassrum/skola.. gick förbi Sjöängen idag (min gamla skola) och guu vad jag är glad för att jag gjort mitt där! Skulle nog inte kunna tänka mig att gå där igen om jag fick chansen. Visst att jag hade tur att hamna i rätt gård och med jääättebra lärare + att det var en bra skola för mig (men inte för många andra..) Men jag är glad för det iallafall!




Ett annat ställe jag vill tillbaka till är förra sommaren när jag precis börjat sommarjobba. Jag tog en paus från jobbet och åkte med Melvin & Ville till farmor och farfar i deras ursöta hus!
De flesta har någon eller något som de älskar att åka till, kanske för att det ger minnen från när man var liten eller nåt.. och det är farmor och farfar för mig. När jag var liten så träffade jag dem rätt så ofta men nu blir det mer sällan. Men de är grymma iallafall, så fina! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0