Dag 3 - min familj.

Vi kör på listan! ;)

Nu ska jag skriva om en familj.. och det kan bli några rader, hehe!


Mina föräldrar skildes när jag var lite innan 3. De har verkligen alltid gjort det bästa för mig, inget undantag. De har fixat, ordnat och stallt upp som bara den. Underbarare föräldrar kan man inte få ♥ När jag hade fyllt 3 så träffade mamma min låsaspappa: Rickard. När min pappa då någon gång flyttade till Örebro så fick Rickard jättestor plats i mitt liv. (Jag var hos pappa varannan helg och det är jag nu med!) Rickard är grym. Att en enda människa kan göra så fruktansvärt mycket! Han kan göra allt och jag lovar. Han är en jättestor del av mig!

När jag blev några år äldre så träffade pappa min låsasmamma: Anna. Inte heller hon är någon dålig sak. Hon är underbar! Jätteförstående, hon har ett stort intresse av att hjälpa och finnas till för andra. Hon har också fixat så mycket. Ordnat så bra för mig under alla åren! ♥

Tänkte att jag tar föräldrarna först och sen syskon. Nu har jag tagit låsasföräldrar så nu är det dags för real deal, haha.


Mamma är alltid mamma. Hon är världens bästa också. Hon fick mig när hon var 18 efter sitt gymnasium och istället för att festa, resa och sånt som man vill göra då fick hon mig och det gjorde hon jävligt bra. Unga mammor idag gör det ofta jättebra men får jättemycket skit för det! Men mamma har gjort så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt mycket för mig. Alla saker hon har gjort och fixat för mig gör mig typ gråtfärdig. Hon är bäst,jag behöver inte säga mer! ♥

 

Och så pappsen. När jag var liten och han flyttade så förstod han att jag skulle få det bättre ifall jag bodde hos mamma den första tiden,så han fick ha mig varannan helg. Mina föräldrar har aldrig bråkat framför mig och det gör mycket för barn. När mina föräldrar är glada så är jag också glad! :) (Alltså har jag varit mycket glad..)
Men det där dåliga samvetet har jag fått några gånger nu när jag vart äldre. Bara för att jag vet att pappa valde bort saker som att se mig gå till skolan i ettan, bara för att jag skulle få det ännu bättre hos mamma.
Min pappa kan verka stentuff, och det är han ! :P Men han är så snäll och så bra! Jag skulle aldrig vilja ha en annan uppväxt än den jag fick. Helt underbar!! ♥

 

Och så har jag en hel drös av syskon! Tar lite kort av varje! :)

Manfred är äldst. Han är 10. Är galen i sport! (mamma)
Melvin är 8 år. Han är jättebra på att köra cross! (pappa)
Melker är 5. Han gillar bilar och motorer. Är en riktig livsnjutare och en tänkare! (mamma)
Ville är 4 år. Han gillar dinosaurier och att kolla på film. (pappa)
Och efter 4 försök till en syster så fick jag det tillslut!!

Miranda är 4 år. Hon är en liten rosa prinsessa. Blir galen om hon inte får som hon vill men oftast är hon glad och jag kallar henne för Pandan (om ni inte visste att det var hon.)

Visar er ett kort på mina syskon ifrån min konfirmation i maj förra året! :)



Mina stoltheter och sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0