Dag 6 - ett oförglömligt minne.

Dag 1 – Någonting jag är beroende av
Dag 2 – Hur jag ser på mig själv
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – En bra film
Dag 5 – Något jag använder varje dag
Dag 6 – Ett oförglömligt minne
Dag 7 – Min favoritplats i huset
Dag 8 – Någonting jag inte äter
Dag 9 – Min favoritårstid
Dag 10 – En plats jag vill tillbaka till
Dag 11 – Ett filmtips
Dag 12 – Internetsidor som jag besöker varje dag
Dag 13 – Något jag är nöjd med
Dag 14 - Något jag inte gillar
Dag 15 - De som jag litar mest på
Dag 16 – Något jag alltid har med mig
Dag 17 – Ett foto jag tagit
Dag 18 – En person som inspirerar mig
Dag 19 – En bild på mig
Dag 20 – Ett boktips
Dag 21 – Något som jag längtar till
Dag 22 – En i himlen som jag saknar
Dag 23 – En härlig känsla
Dag 24 – Personer som jag umgås med
Dag 25 – Mitt favoritplagg
Dag 26 – Detta ångrar jag
Dag 27 – Den senaste filmen jag såg
Dag 28 – En dag jag saknar
Dag 29 – Mitt favoritgodis
Dag 30 - Framtiden

Är lite seg med listan.. men vi kör på den någon gång sådär, som nu tillexempel ;)
Men gaaah så är det en svår fråga igen! :P

Har huuuur mycket oförglömliga minnen som helst fast med många olika människor! Som kompis är det ju Becca, men har ju fina minnen med min familj/släkt/Henrik/andra kompisar. Omöjligt att välja ju!

Men jag väljer ett minne med min moster som jag inte träffar så ofta, tjafsar med men gillar så mycket ändå. Piggelin hette hon enligt mig när jag var liten. Det som är lite fränt är att hon bara är 2 år äldre än mig så hon är min lilla mo(n)ster! :)
Vi har haft tusen uppvisningar när vi var små där vi har dansat, sjungt osv. Förrförra sommaren när vi var uppe till Lule så var hon och jag hemma själva i deras hus (de bor annars i deras stuga på sommaren) och vi ordnade mat, kollade tv och videofilmer, men på natten skrämde vi upp oss själva att det stod någon i trappan :P haha.

Tror det var samma sommar som vi skulle till Aronsbadet. Hon skulle skjutsa mig på cykeln och det var ett stort jobb att bara komma upp på cykeln och försöka vingla iväg. När vi tillslut satt på cykeln samtidigt så kom det en surkärring som sa: 'ni cyklar på fel sida av vägen! :O :@' Ojoj som vi skrattade. När vi var framme vid badet så skulle jag hoppa av och rev upp halva låret, och det har jag fortfarande ett ärr ifrån. ;)

När vi badade så hoppade vi i med mascara på, badvakterna skrattade och sa 'att de mascarorna var inte vattentäta dom inte..'

Men vi hade väldigt kul :)

  

Kommentarer
Postat av: Pauline

haha, ja vi har haft mycket kul! många minnen, love you

2011-09-16 16:32:58
Postat av: Pauline

haha, ja vi har haft mycket kul! många minnen, love you

2011-09-16 16:33:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0