Dag 8 - någonting jag inte äter.

Dag 1 – Någonting jag är beroende av
Dag 2 – Hur jag ser på mig själv
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – En bra film
Dag 5 – Något jag använder varje dag
Dag 6 – Ett oförglömligt minne
Dag 7 – Min favoritplats i huset
Dag 8 – Någonting jag inte äter
Dag 9 – Min favoritårstid
Dag 10 – En plats jag vill tillbaka till
Dag 11 – Ett filmtips
Dag 12 – Internetsidor som jag besöker varje dag
Dag 13 – Något jag är nöjd med
Dag 14 - Något jag inte gillar
Dag 15 - De som jag litar mest på
Dag 16 – Något jag alltid har med mig
Dag 17 – Ett foto jag tagit
Dag 18 – En person som inspirerar mig
Dag 19 – En bild på mig
Dag 20 – Ett boktips
Dag 21 – Något som jag längtar till
Dag 22 – En i himlen som jag saknar
Dag 23 – En härlig känsla
Dag 24 – Personer som jag umgås med
Dag 25 – Mitt favoritplagg
Dag 26 – Detta ångrar jag
Dag 27 – Den senaste filmen jag såg
Dag 28 – En dag jag saknar
Dag 29 – Mitt favoritgodis
Dag 30 - Framtiden

Hahah, busenkelt!
Vet ni vad?, jag är jäääättekräsen med mat. Det har jag alltid varit. Det finns 1000 saker som jag inte ens skulle komma på tanken att stoppa i mig. Och det skulle ta fett lång tid att skriva ner alltid så det räcker med att säga att: Jag gillar grillat och barnmat som pannkakor, potatismos och kyckling! ;)



Runt nu så håller jag mitt föredrag! Spääääännande..

Kommentarer
Postat av: Ebba M

Sv: Haha verkligen!:D

2011-09-20 13:23:30
URL: http://ebbalovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0