Kvart över.

Hejhopp :)
Blev inte så mycket skrivet igår men jag hade annat för mig! Vi hade familjemys och gjorde hemmagjord pizza, sen kom Henke hit och vi kollade på tv och sen hyrde vi Hur många lingon finns det i världen, för det var bara jag av oss som hade sett den. Men den var bra den här gången också.. ( Men när han dör så tänkte jag bara på Beccisen som satt och tjöt när vi kollade på den i skolan :D haha! )

Nu sitter vi och äter och ska snart dra oss till MARIEBERG! :D Som jag inte har varit på på jääääääättelänge! Här ska det shoppas ska ni veta! Men vi ska åka kvartöver så måste skynda lite!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag grät inte, fick lite damm i ögat bara...

2011-09-24 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0