Lite bortglömt, fyy. Dag 2!

Dag 1 – Någonting jag är beroende av
Dag 2 – Hur jag ser på mig själv
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – En bra film
Dag 5 – Något jag använder varje dag
Dag 6 – Ett oförglömligt minne
Dag 7 – Min favoritplats i huset
Dag 8 – Någonting jag inte äter
Dag 9 – Min favoritårstid
Dag 10 – En plats jag vill tillbaka till
Dag 11 – Ett filmtips
Dag 12 – Internetsidor som jag besöker varje dag
Dag 13 – Något jag är nöjd med
Dag 14 - Något jag inte gillar
Dag 15 - De som jag litar mest på
Dag 16 – Något jag alltid har med mig
Dag 17 – Ett foto jag tagit
Dag 18 – En person som inspirerar mig
Dag 19 – En bild på mig
Dag 20 – Ett boktips
Dag 21 – Något som jag längtar till
Dag 22 – Den senaste boken jag läste
Dag 23 – En härlig känsla
Dag 24 – Personer som jag umgås med
Dag 26 – Mitt favoritplagg
Dag 27 – Detta ångrar jag
Dag 28 – Den senaste filmen jag såg
Dag 29 – En dag jag saknar
Dag 30 – Mitt favoritgodis


Hmm.. hur jag ser på mig själv..
Svår fråga! :P Kort, glad, snäll och rolig. Såna där tråkiga saker som jag är, men om jag ska fördjupa det lite då.. Jag är framåt, bryr mig om andra och tänker mycket. Jag vill sikta på något eget, alltså inte vara som alla andra. Jag tycker sånt är jättetråkigt! Jag vill gå i skolan och få de betyg som jag vill ha och som jag behöver, inte för att jag känner att jag måste det. Man ska inte sätta alldeles för stor press på sig själv. Det är något av allt jättefint som jag har med mig ifrån min barndom; mina föräldrar har aldrig pressat mig.

Men annars, är jag rätt normal. Eller vad man nu ser som normalt. Har inga utstickande kläder, vill vara mer egen än vad jag är. Men jag är nöjd med mig själv och mitt liv! ;)










Som jag skrev förra gången, att det är skitsvårt att svara direkt på frågorna faktiskt. Men det här kom jag på nu iallafall! :)

Bjuder på bilder på en mörkhårig Nicole! Bara för att jag saknar det litelite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0