Loading

Hej alla fina! ♥
Dagen idag har bjudit på shopping och det var lite som fick följa med hem ;) men har inga bilder men blandannat så var det en ny uppsättning av shampot/balsamet( som finns som mina tips). :) Skitbra!
Sen efter det så åkte jag och Henrik med Melvin och Ville till Lek och Bus landet för massa kul, sen blev vi hämtade.
Nu har jag precis duschat och kollar på när min älskling hjälper mig (hmmm) med min historia.. Mitt fina hjärta ♥
Snart ska vi gå och köpa nötter tror jag, och vi går nog till något annat än till Ica så att vi får till en promenad också! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Han kan få göra min också :D

2011-09-18 10:20:05
URL: http://ccorneliakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0