Musik hjälper alltid

Okej nu var det ett tag sen jag var ute och sprang (och även kom hem :P) Så skönt att hjärtat orkade det idag! Känns lite weard att jag som ändå alltid har haft en bra kondition och tränat mycket i mina år, men att jag nu får världens tryck och knappt får luft. Låter lite som astma :S Får kolla upp det.

Men anyway, älskar mina nya träningsbyxor!! :D




Och sen ett tips till er som hatar att bara vara ute och gå eller springa för motionen eller bara för att det är skönt = muuuusik! Helt underbart vad musik kan göra. Det spelar ingen roll vad du har för humör, det finns alltid en låt som passar perfa och stämmer in.
Så ska ni träna så är det 3 grejer som ni behöver :D :
-sköna springskor/oömma kläder.
-bra och taggande musik.
-en bra motivation. Spring för att det är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0