Kvällens bästa

Vi sitter och kollar på film (Den ofrivllige golfaren), (kollar och kollar... den är tråkig så jag hittar på annat istället!), iallafall, den är på och Henke är ganska inne i den. Jag gjorde i ordning oboy till oss, och eftersom att jag vet att han gillar när det är mycket pulver så la jag i rätt mycket - så mycket att han var tvungen att hälla i lite mjölk. Under tiden som han gjorde det så böt jag kanal och ropade: ''Skynda dig, det händer jätteroliga saker!!''. Jag sa att det var någon som drömde (det förklarade varför det kanske var lite osammanhängande). På den kanalen jag böt till så var det en musikal så det passade till en början då de bara dansade, men sen när de började sjunga fattade han att det var fel film. HAHAHAHA så kul, puss älskling! ♥♥



Kommentarer
Postat av: wilma

SV: Japp:)

2012-01-04 23:12:41
URL: http://wilmadahlgren.blogg.se/
Postat av: LINNEA

Allt bra? :)

2012-01-05 12:33:59
URL: http://linnealundgren.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0