Gästbloggning från Mariedamm!

Hallå där ute alla bloggläsare!

jahapp nu är Nicole ute å åker och här sitter man ensam kvar så vad gör man? jo man bloggar lite ;)

hon har alltså åkt och hälsat på sina släktingar uppe i Norrland.
själv är jag en östgöte som inte har varit längre norr ut än Stockholm så jag har inbillat mig att det är snö året om där uppe och att man löper risk för att bli ihjälbiten av isbjörnar...
Hur som helst så kommer min älskade tjej hem på söndag så då får jag äntligen träffa henne igen♥ ( och ni blir av med vikarien här på bloggen!)
hoppas bara inte att hon låter så här när hon kommer hem:
Ha en trevlig kväll så hör ni snart av Blogg-vikarien igen! puss på er! ;) / Henkepenke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0