♦ LYCKORUS




Det värker i benen och spritter i kroppen - NU ÄR VI HEMMA!!!!

Det blev ändrade planer igår, vi åkte 23 istället för 02. Har nu varit hemma ett tag och det är SÅ UNDERBART! Alla blev som till sig när vi kom hem, åååh vad fint vi har, så sköna sängar osv.

Vi har haft det bra men det är alltid bäst hemma!
Nu har jag tusentals kort att gå igenom och jag delar upp det. Det som är relaterat till Pauline kommer samtidigt så det blir lättare för henne att fixa med korten som hon vill ha!



Måste också tacka min fina sötnos som har tagit hand om bloggen åt mig! ♥ Har fixat en egen kategori till honom, där hittar ni hans roliga/fina inlägg!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Skönt att komma hem efter resa eller så :O Vart har du varit? :D



puss

2012-06-10 12:22:12
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Liza

-sommarloov :)

2012-06-10 12:24:13
URL: http://sosweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0