Life does not always turn the way we first thought

Vaknade - gick upp - åt - gick och la mig igen.
 
Tänkte låta den här lediga Nationaldagen bli en ledig och skön dag innehållande sol och plugg. ÅH så fel jag hade. Blev inringd av jobbet så sprang ner dit. Det var världens rush under hela tiden så blev kvar i ca 5 timmar.
 
Har inga problem med det - det ger ju pengar. Men det var inte så jag hade tänkt det då då. Får börja plugga på mitt ALLRA SISTA prov i 2an nu istället...
 
Tyckte det här var lite kul :
När de ringde så tänkte jag att de ville att jag skulle gå ner på en gång så därför struntade jag i att sminka mig. Och när jag struntar i att sminka mig så hoppar jag mascaran..
För jag har alltid Foundation och fyller alltid i ögonbrynen.
 
 
Idag hade jag Foundation MEN var är mina ögonbryn???? Dock ser de mörka ut på fotot men de är ju inte ifyllda och har ingen fin form. Det kom jag på när jag stod där, haha jag har varit lite trött hela dagen idag...
 

Kommentarer
Postat av: Mia Forsberg

Förlåt för sent svar, jag har/är upptagen med mitt sällskap så kikar bara in på datorn ibland :) Men på måndag är jag tillbaka som vanligt.

Jag använder nästan aldrig foundation, tycker jag får sämre hy då (både fetare och mer finnar), så jag sminkar nästan alltid bara ögonen :)

2013-06-06 21:19:47
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: jossan

Hihi så söt med halvt utan smink också ju! :)
Men va,vart jobbar du?:o

sv: Haha vadå mycket kul? ;) Bara nu ju haha :D
Aw,stackars er :( MEn snart är det sommarloooooov!!

jaha okej, tråkigt! Jag vet inte heller om jag jobbar då man isåfall tar jag ledigt den helgen haha, har planerat att gå den sen förra året haha :$

2013-06-07 13:28:18
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du är ju fin utan smink också:)

2013-06-10 11:40:48
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0