Happy Friday

 
Trots en kort vecka känns det som den har hållt på i evigheter. Så jag hade allt lite "inför-skolanångest i tisdags men idag kör vi lyckodans över att det är fredag! ÅH så fint.  
 Efter skolan åkte vi till Motala, och jag fick med mig lite grejer hem. Köpte byxor på Ginas rea, (99 kr), och så lite presentkort på det. Lycka hih. Köpte även lite annat och det är ju alltid roligt!
Blir en tidig kväll för imorgon ska vi upp tidigt och fara på dop. Blir en skön helg detta, lite uppladdning till nästa som eventuellt blir motsatsen...
 

Kommentarer
Postat av: Mia Forsberg

hihi ja skoja inte, livet leker rejält nu! :D Känns som att allt flyter på riktigt bra nu, och om exakt en vecka har jag tagit examen!!! :D

Åh vad mysigt med dop! Är det någon släkting som ska döpas? :)

2014-01-10 22:46:14
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Ida Lindborg ♡

sv: hehe ja!! :D

2014-01-11 12:10:01
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0