24/8

    
snyggt med lugg!
Börjar bli väldigt sugen på de - men har lagt ner de där med rött hår. De är alldeles för många som börjar komma på att de är snyggt nu. Jag kör vidare med de jag har nu ett tag till.
Men funderar på att klippa en längre raklugg så att jag skulle kunna dra den åt sidan ifall de blir katastrof, men då är jag nervös över ifall den skulle locka sej när de regnar.

Imorgon är de marknad shiho vad kul - inte!
Jag ska stå vid en parkering och ta betalt, haha. Så ifall ni ska parkera nånstans så kan ni ju åka antingen till Galfa eller nedanför Sjöängen haha.

Och igår när jag träna så var de jättemånga som sträckte sej, och jag var en av dom ;) . klantigt ja! Igår kunde jag knappt gå, även ifall de är bättre idag så är de inte bra. men visst är de snyggt att halta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0