Äntligen fredag

Lektionerna idag gick jättebra, snacka om att de kommer vara skönt med bara 3 lektioner! SO i nästan 2h, gött.
Iaf, pappa hämta mej efter skolan och nu sitter jag hos han. Senare ska jag åka till faster och ska vara kvar där till på söndag tror jag.
på måndag blir de tandl, så jag missar många lektioner då, men jaja. De händer ju inte så ofta. 
och snart får jag äntligen den här : beställde den i början av juli typ så de var ju på tiden.

på söndag åker Beccabus till Egypten :'(:'(
men de är bra att de bara är 'några dagar' så jag ska nog klara mej ändå hihi. Men när hon kommer hem därifrån så har vi bestämt att vi ska åka och shoppa, som hon älskar haha. Men vi har kul ändå de är huvudsaken♥


tar en liten bloggpaus nu, ha en bra helg :)!


Kommentarer
Postat av: Nicoles saknade Becca;D

hahah, jaa de ska nog gå bra! :) kommer sakna dej:(



aah, du kommer väl tvinga med mej så... <3

2010-08-27 15:10:21
Postat av: Nicole

JAG SAKNAR DEJ SNUTTAN KOM HEM! <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-08-29 18:18:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0