Dag på stan och i Lövskär hah

Ao vi skulle på stan så vi for och hämta Pauline, så gick runt där ett tag. De var väl meningen att vi bara skulle kolla runt, men de vart som inte så. Alla vi 3 är väl duktiga på att shoppa, och jag blev 3tröjor rikare. Kan inte lägga in bilder nu, men de kommer sen .
på kvällen for vi till Lövskär, och de känns inte som att vi gjort annat än att äta.. Vi gick också till hamnen där och kolla läget lite, och manne fick med sej 511 pinnar som vi fick gå och bära på x)
Ska bli skönt och ta de lugnt nu på kvällen ~ de blir som att vi åker runt åp dagrna och på kvällen får vi lugna ner oss! Mys framför tv:n ikväll.
Imorgon ska vi till Norrfjärden och träffa folk där, sen får vi se vad som händer!
börjar längta hem till mitt där hemma också, men jag står helt klart ut längre också.
Igår skulle jag testa att logga in på facebook hos Fellanbellan, men de gick ju sådär. Skulle testa nu igen men så gick de inte nu heller. Irriterande men så äre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0