Värdelöst väder!

Alla dagens lektioner var inställda bara för att vi skulle fixa så mycket på marknaden, och visst var de typiskt marknadsväder även idag, de slår aldrig fel.
Iallafall, först stod jag vid en parkering i 1½ h, och de kom 1 bil! en enda bil snacka om att de var lite segt! Sen gick vi till ståndet för att stå där och sälja, och de gick bättre. Ett tag gick de jättebra.
Efter de så hade tydligen bara jag håltimme i 3 h, kul. Jag fick gå runt och underhålla mej själv. Sen gick jag tillbaka för att sälja igen, och då verkligen öste de nr regn. Bara en massa regn hela tiden, och jag är dö less på de!!
Sen så var de bara jag, Clas och Basse kvar vid ståndet, men eftersom att de inte var nån som köpte nånting när de var gratis, så plocka vi ihop allting. Har nog inte skrattat så mycket på länge haha.
När vi var klara med de fick vi leta på Johanna som kunde låsa upp dörren -.- , sen gick jag och Basse runt på stan och ragga upp lite fler folk som vi gick med .
Men eftersom att de var sämst väder så åkte jag hem efter ett tag. Nu ska jag hoppa in i duschen och jag ska duscha lääääääääääääääänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0