12/7 ; Kort ifrån dagen



Specialiteten! Efter lunchen började vi att baka lite, som vi sen tog ut på studsmattan och bara hade det mysigt.





När vi va inne & tog det lugnt så testade jag en vågtång som jag hade glömt att jag hade!

Före                                              Efter

 

Fortfarande inte så bra bilder, men denna är på väg hem till mej!:



:D


Sen när mamma kom hem så tänkte vi att de skulle få se lite annat än bara trädgården med samma gamla vanliga gungor, studsmatta & sandlåda så vi åkte till en lekpark.







När vi kom hem så myste vi bara, och nu är jag den enda som är vaken! Det kommer snart bilder på vad jag har sysselsatt mej med nu på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0