Hejhopp

Vilken natt! Har sovit som en stock, trots att jag större delen av natten har haft rullgardinen uppe... Måste ha varit för trött igår för att fälla ner den. Var iallafall ingenting jag tänkte på så då gör det ju inget! Men imorse var det väldigt ljust så jag drog väl ner den runt 7 istället,haha. Men varför inte..?

Stallde alarmet på mobilen så att jag skulle vakna och gå upp lite tidigare - det gjorde jag också, så jag var social med Manne. Det är så mycket skönare att gå upp på morgonen än att ligga och sova bort hela dagen.

Får se vad som händer idag, men först - sminka!! Vilket jag inte har gjort på ett tag innan igår. Mamma och jag skulle in till Asund igår (verkligen inte för att man måste vara fin och fixad när man åker dit,nej) men eftersom att jag inte hade sminkat mej på några dagar innan och eftersom att jag tycker att det är kul, så gjorde jag det. Men när vi satte oss i bilen så kom vi på att vi kanske egentligen inte behövde åka. HAha, det är så det ska vara! Min härliga söta mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0