Så länge

Ni får hålla utkik efter inläggen - jag bloggar nät jag har tillgången till datorn! Från mobilen är inte lika bra! Men denna gång har ni tur - ett inlägg är inne! :D



Jag börjar att skriva om igårdagen! En helt underbar släkt har jag! Vet ingen som har en bättre! ♥
De pratar som inni * och det blir aldrig tyst, men vilka härliga människor! En bättre miljö av människor kan inte finnas än de jag växt upp med! Men, iallafall..
Vi firade killarna, åt, fikade och sen slutade allt med att min typ 28-åriga farbror startade ett vattenkrig. Haha!

Lite korttagning blev det, mycket snack med såna som jag inte har träffat på länge, och såklart mycket skratt!

Idag åt vi lunch ute, mysigt!
Vi gick även lite på stan men de hade inte så mycket att erbjuda! Så istället gick vi på en lång promenad i Örebro. Snacka om att jag gillar den staden! Vi gick i parkerna och sen satte vi oss på en bänk vid slottet. Ändå tills vi såg en orm...... Det var slutet på den sköna stunden ;) Det var bara att gå. Men jag har många ormrädda runt mig så det är lugnt! :D


De andra gick till ett par kompisar så vi är hemma själva. Kvällen kommer bjuda på mat, film/tv!


Kommentarer
Postat av: Johan

Haha, sådär är min släkt också. det pratas och pratas och pratas. Ljudvolymen kan vara ganska hög ibland och det blir aldrig tyst. Det är så fint att umgås med släkten så, älskar det, älskar min släkt, de är så fina :)

2014-07-30 05:21:47
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0