En bättre torsdag

Det känns som vi har hunnit med galet mycket idag, och på sätt och vis har vi ju det. Jag började med ett par timmar på Uni, sen for vi för att kolla på en bil. Och den bilen fick även följa med oss hem! En blå, liten och jättefin brummare är nu vår räcerbil! Känns så bra. 
Det blev även hockey nu på kvällen. LHC mot LHF och det slutade med vinst! Så roligt, för det var nog ingen som egentligen väntade det. 
 
Tre vinster.. i och med bilen, hockeyn.. 
Och så är Henrik alltid en vinst för mig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter son du har haft en bra dag

Sv ja det är så himla gott

Har du något favorit te?

2014-10-09 23:44:11
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Emelie Andersson

Åh vad roligt, grattis till er och er fina bil! :D och ni är ju bara för fina ihop, perfect match!!

Sv: åh tack finis! Jo men intresset kan ju många ha, likadant om man vill piffa till sig lite extra till någon fest eller så. Men jag tycker det är synd när vissa behöver sminka värsta festaminkningen till vardag varje dag just för att de inte kan visa sig utan eller med lite smink på sig. De är synd att de inte kan visa sig naturliga eller hur jag ska förklara :(

2014-10-09 23:50:45
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se
Postat av: MALIN

Vad roligt att ni har köpt bil! Grattis!!!!
Svar: Haha eller hur, redan igår såg man en ny deltagare som kommer in..... Dom är inte så duktiga på att vara hemlighetsfulla ;) Vad mysigt! JA det är ju minsann ojämn vecka nu så imorgon får jag äta chips och sånt ;) Min och pappas regel haha, bara onyttigt varannan fredag! Jag har ingenting planerat, ska kanske hem till min pojkvän på middag om han mår bättre - annars ingenting!

2014-10-10 00:03:33
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: Isabelle

Vad kul med bilköp! Fin liten pärla! :-D

2014-10-10 07:26:14
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se
Postat av: elin

SV: Tack! Hur är läget då? :)

2014-10-10 07:58:41
URL: http://elinpt.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad kul att det skedde så mycket positiva saker för er:)

Svar: :) :)
nnnnicolee

2014-10-10 09:27:28
URL: http://sessie.se
Postat av: jonna

Ja, det tycker jag! En väldigt bra grej :)
åh, så roligt med ny bil :)
Hoppas din fredag blir bra.

2014-10-10 09:29:19
URL: http://jonnaalm.blogg.se
Postat av: Kajsa-Stina

Åh vad kul att ni köpt en ny bil! Frän är den också :D Och kul med vinst i hockey och att pojkvännen är hemma hos dig nu så ni kan umgås och bara ha det bäst tillsammans. Sötnosar :)

sv: Ja men precis. Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder haha ;)

Absolut! Jag håller med dig om det fullständigt. Det kan inte vara lätt att axla Helges roll och komma in som kommentator. Man ska nog inte jämföra henne med Helge eftersom dom är ju helt olika personer och personligheter. Hon gör så gott hon kan och hon är duktig tycker jag :) Annars tycker jag att det programmet är väldigt kul att titta på. Man får mycket inspiration till att laga nya rätter själv. Har du testat nån maträtt som varit med i programmet nångång? Vi har 2 böcker från serien med massa recept och grejer men har ännu inte testat nåt haha. Har kollat på bilderna och drömt mig bort bara :D

Jag tycker också gubben i Bonde söker fru är för härlig alltså :D Han påminner lite om en granne till oss till utseendet. Eller när han skrattar rättare sagt haha. Och jag håller med dig om att det är tråkigt när dom endast går på utseendet och kroppen och kollar hur dom går osv :o Alltså allt sitter ju inte där som är viktigt i ett förhållande? Men som du säger så är dom säkert nervösa så dom gör sina små grodor emellanåt. Alltså man kan ju skämmas när man kollar på det ibland för att man skäms för deras skulle när det blir tyst mellan dom och dom inte vet vad dom ska säga. Men herregud. Det är kameror och tv. Klart man blir nervös! Man skulle nog själv inte ha så mycket att säga i det läget haha :)

Så är det verkligen tyvärr :( Ens föräldrar och anhöriga vill ju bara få en att förstå hur liten man är och att det inte är farligt att äta. Samtidigt som anorexin vänder deras positiva ord till nånting negativt. Det är ju som när man får höra nåt positivt. Inte så mycket nu men förut då det var som värst. Tex om nån sa vad fin du är eller vad pigg du ser ut. Så fort man fick lite positiv feedback så vände anorexin det till nånting negativt. Såå jobbigt :(

Med mig är det annars bra idag. Ska snart åka in och äta lunch med mamma nånstans. Eller om nån timme sådär. Vart vet jag inte än haha men det löser väl sig. Vad ska du äta till lunch idag? :)

Det är så skönt att det är fredag idag och att man har en lång skön helg framför sig. Vad ska du hitta på idag? :)
Kramar <3

2014-10-10 10:25:07
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: MALIN

Svar: Jag äter också vad jag vill, försöker bara avstå från godis/snacks/socker så mycket som möjligt. Men chips är ju SÅ gott så vi kör varannan fredag ;) Idag ska jag äta chips och godis.....! Mums!

2014-10-10 11:26:23
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: elin

Tusen tack!

Jo, det är bra. Själv då? :)

2014-10-10 11:27:58
URL: http://elinpt.blogg.se
Postat av: Loviza

Har en blogg tävling på bloggen , va med vetja, va har du att förlora liksom? kram och ha en bra dag :)

2014-10-10 13:04:42
URL: http://fames.se/bizan
Postat av: Kajsa-Stina

sv: Jag älskar frukost verkligen. Bland de bästa målen på dagen helt klart. Till frukost så äter jag fil och müsli. Alltså älskar den kombinationen. Fattar inte vad jag tycker är så gott med det? Sen till det så äter jag en mjuk macka med smör och nåt gott pålägg och nån grönsak och 1 glas juice. Muums! :D Men mackor och oboy är inte heller fy skam :D

Ja bilderna i halv 8 böckerna är så fina och man blir så sugen att prova på att laga nåt av vad "amatörkockarna" har lagat. Haha tycker amatörkockar låter förnedrande :o Jag missade ju tyvärr hela veckan så jag får kolla på tv4play hihi :D

Att vara framför en kamera och med tv och allt och träffa en person för första gången som man dessutom är intresserad. Det är många moment som kan ställa till det för en då haha :( Men som du säger så lär det ju släppa lite på spänningarna nu när dom ska komma hem till gården osv. Men skämskudden åker fram titt som tätt ändå haha :D

Vad mysigt att beställa hem mat ikväll och festa till det framför Idol! Vad blir det för mat ni ska beställa hem? Själv så ska jag också kolla på Idol haha. Standard ;) Får se vem som ryker idag. Om jag inte minns fel så är det 80tals tema idag? Undrar hur dom tolkar det temat. Ska bli intressant att se :)

Så skönt med fredag! Hoppas annars du mår fint idag och får en fin helg :)
Kramar<3

2014-10-10 14:14:50
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Petra

SV härligt att höra

mitt favorit te är choklad te det är så himla gott.

2014-10-10 15:28:37
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Johan

vad är det för bil? :)

Hm ja, jag retade Linda lite för att LHC låg under inför sista där i torsdags, men shi fick jag... Idag blir det dock stryk nu mot Frölunda :)

SV: Haha, det låter bra tycer jag, fortsätt vara kung på det området! :D

Ja, det är ju det :)

En match är aldrig över förrän det har gått sextio minuter. Innan dess får man aldrig ge upp eller vika ner sig. Ibland är det lättare sagt än gjort, men u get my point :)

Hmm, ja, det är väl faktiskt så... :P

2014-10-11 18:13:58
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0