Kalasdags




Kommentarer
Postat av: caroline ♡

Sv: Ja men absolut, kan hojta till när jag smakat dem! :) Ja det går bra att köra faktiskt! Inte kört nu på ett halvår fram tills igår men det gick bra :) det sitter ju i liksom :)

2014-09-06 13:42:57
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: JoJo

mums! :D

sv; ooh då ska jag leta efter vit twix! :D

jaa jag håller fullständigt med dig :)

planer för idag då? :)

2014-09-06 14:05:24
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Kajsa-Stina

Åh vad mysigt och gott! Är det ni som har bakat? :)

sv: Tack! Jag börjar äntligen känna mig bättre så imorgon förhoppningsvis är jag med en kompis.

Duktigt att vara såpass "liten" som din lillebror är och ändå kan laga mat. När jag var i den åldern lagade inte jag mycket mat höhö. Typ nudlar men hur svårt är det?

Ja att ligga och pressa är ingenting för mig heller. Utan jag är ju också rädd för solen om den tar för hårt på en liksom. Är rädd för cancer osv. Lagom är bäst. Hatar det ordet men så är det ju faktiskt :)

Har du annars några roliga planer inför kvällen?
kramis <3

2014-09-06 14:45:40
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Mia Forsberg

Men mums vad mycket gott! Älskar bullar och chokladbollar där på bilden ;)
Ah okej men då är ni ju 2 vuxna "barn" iaf ;) Jag är typ mittemellan i min släkt.. Kusins barn är 7, snart 9 och andra kusinens barn är 17. Sen är jag snart 23 och sen är mina kusiner 37 och 41. ;P Så vi är rätt blandade i åldrarna, hhaha :D

Ja det är skönt med en vilodag och bara ta det lugnt. Jag lyckades faktiskt ta mig ut idag en sväng till Knalleland för att gå på Lagerhaus, H&M och EKO. Sen handlade jag lite nödvändigt på ICA Maxi och sen var jag helt slut, haha. Så blev en väldigt kort tur, var bara borta typ 1h 40 min och då tar det 35 min enkelväg att promenera till knalleland, så bara att gå tog ju över 1 h. Men det var härligt väder, dock är jag trött nu. Märks att jag inte är frisk :/ Nu ska jag vila resten av dagen och kvällen framför tv:n.

Hoppas ni har kul på kalaset! :)

Håller med dig, så mycket bättre att göra själv från grunden - då vet man vad som är i. Jag gjorde tidigare i augusti massa köttbullar så det ska jag värma imorgon tillsammans med rester från idag. Idag gjorde jag kyckling och hemmagjorda klyftpotatisar och morötter i ugn, och då lämnades det klyftisar så får äta det imorrn med hemmagjorda köttbullar ;) Mumsigt värre! Jag samlar också på recept, har en hel pärm som är smockad, haha :D

2014-09-06 16:09:22
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Liza Ludvigsson

Åh, kalas är ju alltid underbart! :D

2014-09-06 17:25:30
URL: http://www.nattstad.se/lizaludvigsson

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0