Bara de sista kvar i skolan nu.

Dagen idag började med en massa kortspel med Anton och Becca eftersom att vi inte hade någon hk. Jag och Becca tjafsade för att båda fuskar och är dåliga förlorare, riktig fredagsunderhållning enligt Anton som tyckte att de va jättekul..
På idrotten övade vi på juldanserna till imorgon! Ska faktiskt bli jättekul ;).
Vi kollade på en film, eftersom att de flesta lärarna gjorde sin första föreställning med julspexet för Sör- och Citygården. Imorgon kommer vi och mellangården och kollar. Är riktigt taggad de ska bli kul.
Jag vaknade precis efter att ha somnat haha, men nu ska jag lägga mej igen. Blir tidigt ikväll så att jag är en galet utvilad och pigg Nicole imorgon.
Har förresten stått och sålt med klassen (eller becca jag och Johanna) utanför Ica nu ikväll. De var sjuuuukt kallt kan jag ju säga, mina tår har avlidigt både en och två ggr idag..
Men de gick snabbt. Till slut (efter att ha stått i en kvart) så kommer en söt och snäll liten tant och köper allt så att vi ska få gå hem. Göööölligt :)
Nä men nu somnar jag snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0