Lördag 10/7

Har inte riktigt återhämtat mej från gårdagen, jag är fortfarande helt seg i kroppen. Vaknade nån gång inatt av värsta ångesten, hahah usch. Men till slut somna jag nog. Nu sitter jag och väntar på att dom ska komma och hämta oss, sen åker vi som sagt och badar. Hoppas att de är lite finare väder och lite varmare där, men vet inte hur varmt de är nu för har än så länge inte gått utanför dörren. Iaf, just nu sitter jag och letar på en massa kort, och hitatde jättemycket sen jag var liten. Riktigt liten knubbis var man hahah.
haha jättedålig bildkvalite´ med webbcamen, men man ser iaf lite.

men nu kommer dom när som helst, ska bara packa ner de sista. kommer inte blogga förräns imorn kanske (?) och då är de en dag innan de är back-to-work. ohh..
ha de bra.

förresten så skrev jag ju aldrig vad jag tyckte om Eclipse, och jodå jag gillade den. Har ju inte varit nåt jätte-fan av Twilight, men den var helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0