Torsdag 11/11.

SO-provet idag gick bra tror jag. Jag lärde mej alla orden igår iaf. Mitt minne är underbart♣
Efter skolan så följde jag med Becca, och där hände allt möjligt. Vägen dit var ju inte de lättaste, efter mycket tjat så blev de jag som var tvungen att cykla och de är jag inte bäst på när de är vinter och halt.. Kan ju bara tänka hur de måste ha sett ut., men vi kom väl framåt de var huvudsaken.

Vi har invigt snön idag; snöbollskrig!! De kanske inte är så dumt med snö iallafall. Vi hade jätteroligt, och de kommer in bilder på de imorgon.

Nu ska jag lägga mej och plugga lite på kemin (har prov imorgon)



periodiska systemet - faktiskt ganska kul, men börjar bli lite osäker. Så de är väl bäst att plugga på lite.
Vi ska kunna 20 st utantill men som sagt, minnet är min starka sida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0