you can change the surface, but remain the same inside

Tänk hur mycket man kan förändras på bara några månader?! Kollade tillbaka på kort på avslutningen i 9an -
Kolla ögonbrynen? Jag vet att jag tyckte att det var fräscht med smala ögonbryn när det mer lyfte upp ansiktet. Men jag skulle förmodligen inte noppra mina bryn till att se ut sådär igen. Det är väl en fas man går igenom ;)
Sen innan de här korten tog (bara några dagar innan) så var jag ju brunett, och min dröm var/är att ha långt fint och mörkt hår på avslutningen. Men jag valde att göra det ljust. Då var det helt klart förändringmänniskan i mig som spökade. Jag älskar förändringar. Men drömmen lever kvar iallafall och jag får istället sikta på studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0