cola♥


De är okej att tröstdricka för att de är skola imorgon. Längtar till fredag! Om jag hinner dit - den här veckan kommer bli jobbig.
onsdag har vi nationella i Kemi , som jag verkligen inte längtar till! Har läst 'gula sidorna' (sammanfattningen) 511 ggr men de går ändå in och ut igen på en gång. Va värdelöst
Vi har också engelska prov och en massa tråkigheter, men de blir väl vad man gör de till.. De är bara att kämpa på de är lov snart snart. Eller nje, inte snart.. Det är 5 veckor kvar.

Annars nu då - vet inte om jag ska lägga mej eller om jag ska hitta på nåt annat. Men de låter ju bara dumt. Får nog dra igenom några rader i kemiboken igen. Det är också Bröllopsfotografen. Har sett den några gånger och den är inte något speciellt, men han har jättehärlig dialekt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0