Ett till morgoninlägg!

Det är tydligen bara såna jag hinner med.. Ska berätta kort om igår, idag och imorn.
Efter skolan igår gick jag och Sabina hem till henne. Hon klippte/slingade sej och jag kollade på och pratade med hennes föräldrar, vi åt och sen åkte vi (kortfattat var det ja.. Skitsamma) Vi blev indelade i grupper och vi fick den gubben vi hade förra året och han är så skön. Och jättemallig för att det fanns 2st Askersundare där (han kom härifrån). Vi lyssnade, fikade, lyssnade mer och pratade.

Vi åkte hem, och jag blev avsläppt i Askersund och gjorde **hemligt**. Där blev det lite senare än tänkt, kom hem halv12. Då var det dags att äta lite och hoppa in i duschen. Senare så hamnade jag också i sängen och somnade direkt.

Ställde klockan tidigare idag så att jag hade lite tid på att komma upp, men som vanligt med mej så är det lättare att komma upp om man lagt sej sent.

Nu springer jag runt och packar en massa, efter skolan ska jag träffa Henke och så ska vi till Kumla. Då är det nästa person som ska klippa sej.

Efter Kumla följer jag med han hem och sover kvar där.

Så kommer det se ut, lite klent med inlägg här då men det får jag väl ta igen nån gång. HA en bra dag! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0