Nu börjar det om igen.

Måndag imorgon igen. Känns bra, jag är redo för en ny vecka och nya saker som händer! Ska ta lite vad som har hänt sen jag bloggade förut!:
Åkte och kollade på skrinda till avslutningen, såg okej ut. De hade en bonngård så alla syskonen blev till sej och skulle kolla på alla djuren. Själv gick jag runt och kände mej som en riktig stadstönt och hade näsan innanför tröjan och tog avstånd från alla djur. Haha jag är härlig! Jag är inte galen i djur men ändå vill jag vara vegetarian. Jag är knasig på hööög nivå.
Sen hem och äta och sen in till stan för att döma.
Jao vad ska man säga....? Första halvlek var helt okej, jag var nöjd. Andra var helt åt skogen. Inte för hur jag dömde (det gjorde jag mycket och bra) Men jag kan säga att ibland kan jag inte fatta vad alla andra människor gör där. Publikrekord idag, kan säga att det hade sina nackdelar det också ;D.
Men jag är inte där för att låta föräldrarna döma utan det är mitt jobb. Men det är ju härligt att det finns såna också!
Men över det hela är jag nöjd!

Nu ska jag duscha och sen kolla solsidan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0