Hemma efter en-kolla-på-träning.

Jao, hjärtat/jag strular nu igen så inget spel idag. Deprimerande. Eller nej, inget deppande här inte - det är ju FREDAG imorgon! :D Fattar ni? Fredag! Den här veckan har gått sååå fort och bra är väl det antar jag ;) .




Nu ska jag:
*avsminkning osv
*packa till imorgon
*hoppa i säng
*läsa en gång till på religion och engelska.


Som sagt, fredag imorgon. FETT! Imorgon ska jag fixa en stooor godispåse till Henke (och så ska jag få igen den också :D )
FaceBook:

om inte din pojkvän/flickvän gillar eller kommenterar detta inom 2 min så är han/hon skyldig dig massage i 2 timmar och en stooor godis påse!

Så imorgon står det även massage på schemat, tackar inte nej till det! Nä men klockan stannar inte för att jag sitter här.. har ju lite att göra. Puss på er, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0