Down to earth

 
 
 
 
 
 
 
 
Veckan har erbjudit SÅ mycket, mest fokus har legat på min älskade Henrik men har ju också hunnit med mer. Linköpingsresa, shopping och hockey, fina timmar med H, skola, och igår fick vi till en jätterolig utekväll! Ett gäng som jag inte så ofta umgås med vilket var riktigt kul. 
Mindre kul var det att vi kom hem efter 3 (och sen somnade senare) och var tvugna att gå upp vid 8 för att åka till Öppet Hus på skolan. Ganska onödigt och tråkigt måste jag säga, men kom hem för att ha kalas för syster och nu är vi hos Henrik. 
Imorgon åker han igen :[ men det har varit en toppenvecka, som alltid när jag är med han. 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som att du haft en toppenvecka! :) Hoppas denna vecka också blir bra även fast Henrik inte är hemma :)

2013-10-22 07:47:47
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Kajsa

Fina bilder :)

2013-10-24 23:48:35
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0