Frida is here! :D

Imorse så fick jag sms 06.26 då var Fridutt påväg till mej! Hennes mamma börjar jobba 7 så för att vi skulle hinna vara idag så fick jag den enormt braiga ide´en att hon skulle komma då.. Båda vi är "jätte morgonpigga", men hon hann knappt få av sig skorna innan hon låg i min säng :s men människan ändrar sig snabbt! I nästa sekund hade vi dukat fram frulle, och då var klockan runt 7. Sen var de meningen att vi skulle kolla på nån film, men istllet la vi oss & sov i typ 3 timmar eller nåt? xd haha jao.

& nu skulle jag då lägga in bilder från kameran in i datorrrn, men de blev knas! Ska försöka en gång till innan mitt tålamod tar slut -.-

träning ikv! & jag har redan träningsvärk hur ska detta sluta? :o de är innebandycup fre-lör-sön och de är lååånga dagar! våran första match på friiiday är nångång vid tio :o men på lördag ska vi se bio - FARSAN:D haha fett fränt! mmmmed hela laget :)

nu orkar jag inte vänta på bilderna ;) eller kameran rättare sagt.  men nuuuuuuuu :D
bra tålamod=nej envis=ja  nu kmr nya bilder :
     turkosa små bruttor! <3
som vanligt sämst kvalite´ på blogg.se men de här får duga! pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0