lalala

Gick upp astidigt imorse för att gå på den dära kursen.. Vi satt och lyssna och lyssna och lyssna, till slut fick vi äta lite, sen tillbaka och lyssna och lyssna. Men de fastna iaf, så nu är de bara en utbildning till sen är jag Ungdomsdomare :D

Efter utbildningen, så gick jag Becca, Cornelia & Sabina till Mcd & käka lite.. JAg och Becca sprang o kolla efter bord men de var massa som tog dom när vi stod där :o sura blev vi! haha
till slut så fanns de ett till oss också :)

Under den tiden hann de hända mycket! - behöver nog inte ens nämna att Becca spillde dricka över sig , men de är ju inga konstigeheter , utan de är precis som vanligt!
Och nu vet jag inte vad jag ska göra!, orkar nog inte gå på stan är alldeles för trött :s blir nog kolla tv/film o så.  skriver mer sen eller nån annan dag xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0