Fredag

Vi far fram och tillbaka mellan alla släktingar här uppe, men vi har de bra. Men jag saknar allt där hemma. Har shoppat 3-4 dagar i sträck nu, å har köpt (men mest fått) saker varje dag. min mamma är bra ;). & idag har jag äntligen piercat mej. jag först och sen Fellanbellan.
Var inte alls nervös och de behövde jag inte heller vara! De gick jättebra och han sa att jag hade perfekt navel att göra hål i.
Imorgon så blir de dop, och sen får vi se vad vi hittar på. Vi stannar kvar här lite längre än planerat - så vi åker nog på tisdag eller nåt sånt tror jag!

vi har iaf haft hyffsat bra väder, och igår var jag & fellanbellan på stan, de är Lulekalaset nu. (typ party på stan , de kommer artister och de är karuseller och så) . Gick mest runt med henens kompisar och prata/åt och en massa sånt.
nu ska jag kolla film, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0