'sovmorgon'

Är fortfarande inne i Örebro, och jag har tid 11.40. De är 1h kvar!! Jag vet inte riktigt vad jag tänkte på, men vansinnigt knasigt var de ju iallafall, kunde ju ha sovit längre. Men då slipper jag oroa mej för att komma försent, eller så gör jag de ändå bara för att jag haft en massa tid på mej.
Att jag alltid ska var mitt i mellan och inte kunna bestämma mej på en gång för nånting! Elle göra rätt innan jag förstår att de är fel haha ;p
Konstigt att jag är äldst av mina syskon, hade varit ett typiskt mittenbarn. När jag ska bestämma mej för nånting, vad som helst, så måste jag alltid tänka haha. Jag kan inte bestämma mej på en gång, men i vissa situationer är de väl bra men ändå.
Men lagom är bäst! Inte prata för mycket, inte prata för lite.
Men däremot så tänker jag jättemycket, har alltid gjort. När folk pratar med mej så kan de ta tid innan dom får svar, haha. Andra kanske inte vet att jag gör de, men jag har alltid mycket som jag tänker på, och jag har svårt för att prata mycket. Men de beror ju också på vem de är . Såna som jag träffar mycket kan jag ju såklart prata med, men med nya är de svårt. Jag är sjukt blyg haha.
Öppnar mej inte så mycket, de tar tid iallafall =)

Ao nu sitter jag och lysssnar på väldigtväldgt gamla låtar , ska väl ta tag i mitt hår omgång2 och sen dra ut på stan med min 511 kg:s väska.
Sen blir de väl en lugn 'halvdag' i skolan, hinner med typ 3lektioner om ens de. Men måste ju ändå vänta på bussen så då är de väl bara bra om jag kan underhålla mej den tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0