8 december.

Idag fyller pappsen år! Grattisgrattis


Imorse så gick jag och gjorde mej i ordning, sen när allt var klart (runt halv7) så satte jag mej med matten! Ända tills jag skulle ut till bussen.
Åkte till skolan, hade hk först. Fick äta där eftersom att de inte blev nån frulle hemma.
Sen idrott, hade inget med mej så fick vara en domare. Vi övade ändå bara till innebandynatten som är imorgon.
De blir kul :D
Fick också reda på idrottsprovet,
mvg

Sen efter lunch så förstördes min annars så braiga dag. Jäkla matte!! Hata!!

Klarar jag inte de här provet så får jag inge slutbetyg och de är ju inte så bra eftersom att vi ska söka sen.. Men de är klart att jag klarar de! Måste ju va positiv !(eller....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0