Fredag 31 december.

Hej å hå. Snart är de 2011! De här året har gått så galet snabbt så de är sjukt. För ungefär ett år sen så åkte innebandylaget till Göteborg för att spela i Gothia. De känns inte som att de var så jättelängesen.. Vi började nyss skolan efter ett jääääättebra sommarlov. Tiden sen dess har gått otroligt fort. Nu har vi klarat oss igenom höstterminen, och de är alltid den som är segast. På vårterminen är de studiedagar och mera lov så de går undan lite mera!
Iallafall, igår var Henke hos mej hela dagen. På kvällen åkte jag till Stjärnsund där jag sov kvar till idag. Idag så har jag bara letat efter något recept till förrätten. Vet på ett ungefär vad jag ska göra.
Senare så kommer mamma & Rickard, och då ska jag hem och göra mej i ordning. Sen efter de in till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0