Hela lördagen;

Imorse blev jag väckt typ 10 ggr innan jag gick upp. De blev ett jäkla tjat så tillslut fick jag ge med mej. Men klockan var runt halv11 så de var väl dags då. Åt frukost till Shrek 3 , galet bra filmer de där!
Sen vidare till Navet för att kolla på Melvins innebandyträning. Ledaren där ska sluta som ledare så dom försökte få med mej. Tillslut vart alla jätteseriösa, hoppas inte att dom menade allvar! Lagledare till ett pöjklag i Örebro för mej som bor några mil ifrån skulle bli lite körigt känner jag ;D 

Sen hem, sminkade mej och gjorde i ordning sen drog jag ut i snöstormen på stan.
Kolla runt efter julklappar men hittade bara en tröja till mej

grön dessutom, kan ju inte bli så mycket bättre? Köpte också en ny mascara .



Nu är jag hemma hos mamma igen. Tvn funkar inte ibland , men just nu gör den de så vi ska kolla på Robinson. Har inte följt de i år, men de kan va kul iallafall. Efter de blir de film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0