Innabandynatten.

De var inte lika kul som de har varit de andra åren - men vi i klassen hade jättekul!
7an -
3a
8an -
delad 2a
9an -
4

haha vi sjönk som fan där ;). Vi var typ asdåliga igår men som sagt vi hade kul. Eller hade vi de? Jag, becca å Johanna körde som fan men de räckte inte ändå.. Men alla var bra.

De var några 8or som hade sagt till killarna i våran klass, att de hoppades på att deras tjejer skulle bli lika bra som oss i 9an. Hahah va kul de var ;D. Någon mer som tyckte att vi var bra iaf..



Edvin med sin vuvuzela -.- galet jobbigt att lyssna på den. Men jag och Johanna var grym att blåsa i den hahah. Jacob hade en huligantuta, och de hade även några i 8an. Så hade dom "krig" . När någon blåste/tuta så gjorde den andra också de så de vart asjobbigt hörde inte något där ett tag ;).
Killarna i våran klass kom 2 eller 3, bra de . Fortfarande några som fortsatte köra på hehe.

hur som helst, var astrött igår när jag kom hem. La mej nästan på en gång, & imorse gick jag upp lite efter 11. Längre än va ja trodde att ja kunde sova till, men är man trött så är man.
Nu ska jag göra mej i ordning och bara sega..


Kommentarer
Postat av: ;P

2010-12-10 14:11:16
Postat av: samma

hahah jo vi hade kul . men snacka om att alla delade saliv efter edvins blåsgrej ;)

9b <3

2010-12-10 14:11:58
Postat av: nicole

haha ja . inte konstigt att ja hostar nu då ;)

2010-12-10 15:00:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0