Inte min dag idag!

Nä usch!

Dagen började ändå rätt bra - ska bara ha tandställningen till februari! Jag blev jätteglad.. När jag var klar där gick jag på stan. Då började allt.

Fick först vänta en halvtimme för de hade inte öppnat än. När klockan var 10 så sprang jag omkring och letade julklappar. Efter några timmar var jag klar med de så att jag kunde gå hem. Då var pappa hemma och hjälpte mej att göra mat. Dom åkte snabbt och då blev jag kvar själv. Fick roa mej själv i några timmar och fick faktiskt igång deras tv.

Sen när klockan blev 14 så började jag gå igen. (Till bussen & de är samma låååånga väg som till tandläkaren, dit går man helst inte i onödan kan jag säga!) När jag kom fram så kollade jag på listan och då gick den 1 timme före! Så alltså hade den bussen gått så den kunde jag ju glömma.

Så jag fick börja gå hemåt igen. Snacka om segt!

Som om inte de vore nog så har jag i n g e t batteri kvar i telefonen. Oflyt!


Nu sitter jag här och kollar efter en annan buss. Hinner ju knappast gå till skolan idag. Får väl vara glad om jag kommer hem innan den här dagen är slut. Och nu när de har gått så bra hittills, ska jag bryta alla ben och armar i matchen ikväll då eller? Jag har inget att förlora iallafall. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0