Julafton nr 2.

Dagen igår blev lyckad! Jul är så mysigt, mycket folk (förhoppningsvis) och julklappar.. och sen maten. Haha, jag verkar vara tvärtemot alla, jag gillar inte julmaten. Folk klagar alltid på att de går upp så mycket i vikt på julen för de äter så mycket, jag är precis motsatsen. Så tokigt de kan bli!
Iallafall. Lite av de jag fick igår var


haha jaa vad kunde de här vara? Hade ingen aning alls..

jodå, en ny innebandyklubba! Var osäker på den typen av klubba så jag fick byta till en annan.. Så de blev den här



de var jätteutplockat på min storlek (är ju lite kortis av mej, så de är svårare att hitta klubbor då sa dom..) Men som sagt, de fanns inte så mycket kvar, och den här klubban är typ 4 cm längre så vi ska kapa den lite! Kommer bli kanon, vad jag ska göra mål med den ;)

Fick också en resa till huvudstaden, presentkort & massa mer (är lite för trött för att komma ihåg allt , men de va iallafall lite av de.)

Förut var Anna och jag på stan och hyrde filmer, så nu har vi film-laddat rejält! Har precis kollat barnfilm --> Draktränaren. Den var faktiskt bra. Ikväll blir de ännu en hyr-film, de står emellan The Killers, Brothers eller Knight and day. Den sista var jag ju iväg med tjejerna och såg på bio, men den är galet bra!

För övrigt så sitter jag här med huvudvärk och ett galet hårt dunkande hjärta.. Varm och kall om vartannat, ska jag också bli sjuk nu eller? Ibland är de så varmt att jag funderar på att gå ut och ta luft eller så är de så kallt att jag bara hoppar ner under täcket. Vet inte riktigt vad jag vill så de är väl något på gång :(



Men de har jag ju inte tid med.. Hoppas de är bättre till imorgon för då ska jag till Närlunda och kolla en fotbollscup.

Hoppas ni har haft en bra jul och fått massa julklappar och haft en massa mys!


Kommentarer
Postat av: Rumah Dijual

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0