Löööördag.

Känns som att de är söndag idag eftersom att vi var lediga igår, men inte de. Tror jag har dragit på mej en förkyldning nu, men de händer ju inte så ofta så nån gång är de väl min tur också!

Idolfinalen igår då - yay, Jay vann! De var ju väntat.. men jag tyckte att Minnah var väldigt mycket bättre (förutom tittarnas val) som Jay var bättre i. Inte mycket man kan göra, men de brukar ju vara 2an som oftast blir den mest kända, kanske den här gången med? Hoppas de iaf...

Senare idag så ska jag iväg till Kumla för att döma en match. Är lite småtaggad för de faktiskt.
Ikväll ska jag kolla på film har jag bestämt mej för. Hahah, jag vill bara sova och ta de lugnt och då ska jag göra de. De sista i skolan nu har varit mycket prov och sånt fram och tillbaka, och nu är de bara de roliga kvar i skolan. När de blir lov sen ska jag bara göra sånt jag vill göra och inte onödiga tråkgrejer!

Näe nu ska jag skriva kvittensen och sen göra mej i ordning. Ha en bra lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0