Ointressant..

• Har precis varit inne och kollat betygen → hade 9 vg av de 11 ämnen som fanns där. Knasigt eftersom att de är 16 ämnen men dom har väl missat nåt säger vi..
• Fick 2st troll att somna förut men en busunge ville inte sova. Så Miranda och jag började städa tills att mamma och Rickard kom hem. Hann röja av rätt mycket. Men de var inte lätt när hon drog fram allt igen.. haha nejdå.
• Jag vet inte vad jag ska ha på mej imorgon! Man vill väl inte ha för snygga kläder, för som jag skrev så är de inte riktigt lika speciellt att sluta för ett jullov. Sommaravslutningen är mer seriös. Tror iallafall att de står emellan de här:

1.


2.


3.



Först så hade jag tänkt att ha den på den första bilden. Nu är jag osäker. Den sista ser jättetunn ut (och de är den också) men då har jag ju en halsduk och massa sånt så de blir snyggt de med. Jag kan inte bestämma mej så jag väljer nog något i sista minuten imorgon på morgonen.

• Tv;n fungerar inte, de bara hackar hela tiden. Så Morden i Sandhamn gick ju inte att följa. Kan inte kolla något program eller film så får dejta kudden snart ;).


..eller nu :). Kan ju inte försova mej sista dagen, haha de skulle vara snyggt!


Kommentarer
Postat av: mamma

jag tycker nog den i mitten

2010-12-21 21:52:52
Postat av: n

tyckte jag med så den blev de ;)

2010-12-24 14:19:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0