Rebecca och Johanna idag.


gammal bild.
Ah, dom kom till mej idag , jättetidigt.. Fick gå upp runt 9.. usch fy. Men jag kom upp iallafall. Vi kollade lite på tv, sen så gick dom igenom varenda liten yta på mitt rum för att kolla efter julklappar. Nyfikna?
Vi spelade wii, och sen så kom småbarnen hem å då var vi lite barnvakt åt dom. De slutade med att vi halvsov i soffan. Sen dom åkte har jag inte gjort nånting typ!
På nyår ska vi träffas igen, och vi lottade vem som skulle göra vad (förrätt, varmrätt och efterrätt.) Jag ska göra förrätten. Så måste sitta och leta och komma på nåt bra! Förmodligen så sover vi hos Johanna, och imorgon ska jag sova på Stjärsund, snacka om att jag kommer sakna min säng!
Nu ska jag slänga mej vid tvn och hoppas att de är nåt bra. Sen får de bli film som vanligt (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0