Strul.

Blogg.se är de segaste jag vet, typ. Har inte kommit in men nu så funkade de. Bloggar för de roliga dagar som har vart nu ;
Torsdag: Började med att kolla på filmen Guldkompassen på svenskan, inte nån jättebra film direkt och sen märker man ju på lärarna att de sätter igång filmer för att de inte vill börja på nåt nytt. Smart! Lektionen efter de var engelska, då hoppa vi in i ett annat klassrum och såg nästa film - Råttatouille. Jag hatar råttor hahah, även tecknade på film. urtöntig är jag men jag kan inte
hjälpa de.. 
Senare så var de dags för lärarnas julspex (lärarna "spexar" , klär ut sej och skojar.) De är jättepopulärt och de är verkligen askul med lärare som kan släppa loss allt och bara tönta. De är så härligt! Dock var de inte lika kul som förra året, för mycket va likadant men vissa delar var jätteroliga! (Är hos pappa nu så kan inte ladda in bilder än.)

Efter spexet så var de juldans i gympahallen. 6or och 7or är försiktiga och sitter å trycker på bänkarna, 8or är med och kör lite och 9or släpper loss!

Hahah, så grymt roligt var de ;D. Skratta fick man ju lugnt göra.. De är ju alltid lika kul att göra bort sej!

Efter skolan så kom Henke till mej, och efter de stupa jag direkt i sängen. Galet trött.

Fredag: Gick riktigt segt att kliva upp idag.. Skönt att de är helg och ännu bättre - snart lov. Då ska jag sova ut ordentligt. Men iaf, kom till skolan, hade 1 lektion. Fick reda på att jag fick vg i Fysik! Go mej!

Sen hade vi läs en liten stund sen fick jag åka hem. Missa 2 bussar, men tillslut så kom jag hem. Då kom pappa och hämtade mej. han som aldrig är i tid annars var 1h för tidig idag. Duktigt.

ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0