Äntligen slut på jobb!

Kom hem igår, efter en asjobbig dag haha. De var varmt som fan, och jag trodde seriöst att Cornelia skulle svimma. Vi hade inge vatten kvar och visste inte vart vi skulle få de ifrån heller. Men de löste sej till slut som tur var, jag tror inte att nån av oss hade klarat de mycket längre till.

Hennes mormor och morfar skulle till Cornelias morbror och han bor inte långt ifrån där vi jobba, så dom kom och hämta oss så följde vi med dit. Hugo (hans barn) var så jäkla söt! han älskade mej och Cornelia blev utbytt. Hon fick inte sparka bollen med oss utan hon skulle sitta bredvid.

Sen åkte vi till Cornelias mamma, kollade på tv sen kom mamma och hämtade mej. Åkte direkt hem och jag var astrött. De här jobbet slet mer på mej än vad jag trodde! Men jag fick iaf sovmorgon imorse - jämfört med igår då vi gick upp runt 5.

Nu tänkte jag ladda upp en massa bilder, och de är från olika tillfällen.

När Becca sov hos mej i lördags









& så den bästa bilden:


hah på nåt sätt så älskar jag den bilden,

jobb-bilder



så här pigg& fräsch ser jag ut kl 5 på morgonen, hahah


såhär gör jag på rasten!


Rebecca: hur många ormar ?




höjdrädda Cornelia i liften. Hon vågade nog mer än vad hon trodde ;)



Nu är de soooooooool ute, så nu ska Nicole gå ut och sola. På rätt sätt. Inte i en massa vinter/jobbkläder.
Nu börjar mitt liv igen. ååååh vad jag har längtat:b


Kommentarer
Postat av: Therese

jag tycker iallafall att du varit väldigt duktig!!

2010-07-29 10:34:20
URL: http://nnnnicolee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0