Barnvakt med Frida

Idag när jag kom hem så åkte vi till Grönebacke för att bada. Dit kom också Anita Patrick med barnen. Så vi badade och fikade osv.. Nu ska mamma & Rickard ner till Harge med ett par kompisar, så jag och Frida ska (som ni nu redan har sett) vara barnvakter!

 Frida :)

nu kommer den en bildbomb från en massa olika tillfällen!











lite folk i från klassen..
------

bilder från Stockholm



















& min (bokstavligttalat) stora Idol :)
------
och så blandade bilder!









igår när jag jobba så såg jag den här getingen x) tror att dens 'vingar' gått ut sitt bäst-före-datum om man säger så..




min mamma! kolla håret hihi wow (de är hennes egna hår)


 
nu ska jag vänta på att Frida ska komma. Och som ni ser så har jag 'shopping' eller nåt sånt under kategorin, och där lägger jag aldrig upp nåt nästan.. ska bättra mej .
ha en bra fredag


Kommentarer
Postat av: Felllan:)

:) naajs blogg du hade! Jag saknar dig jätte mkt... Hoppas ni kommer upp till dopet och så.. Sist blev ju typ ingen träff.. :D Heejs//felicia kussen;)

2010-07-16 19:41:09
URL: http://www.dansartjejen.blogspot.com
Postat av: Nicole

tacktack!

ah jag saknar dej med, jag hoppas att vi kommer upp då när dopet är! ha de bra ♥

2010-07-16 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0