Efter regn kommer sol(yy

Jag säger bara u s c h vad Cornelia var på mej idag, 'nu måste vi hinna med 3 lass till' och 'kom igen nu' och blabla. Jag var hungrig hela tiden så hon vart lagom trött på mej när jag först åt upp min andra halva på mackan, plus pappas och halva som var Cornelias, hon tyckte att jag var glupsk haha.
Vi körde mycket idag, och jag tycker att hon gjorde ett bra jobb iaf:D
Nu ska familjen åka till crossbanan när Melvin kör, under tiden är jag hemma och ordnar och jag kommer säkert somna en stund. Somna varje gång som vi åkte i bilen.
veckan
*fredag: shoppa med brudarna:D och kolla bio, knight & day.
*lördag: Harge hoppas jag, kanske måla huset
*måndag: jobba
*tisdag: jobba , sen ta buss hem med Cornelia:D
*onsdag: hemma! färdigjobbad , helt underbart!

Jag kanske ska hoppa i poolen nu?:D


Kommentarer
Postat av: Cornelia

E' re' efterfest på eran balkong?

Så vi kan hångla friskt och dricka Chardonney i kartong!!!!3

2010-07-22 18:55:31
Postat av: Nicole

Ja precis, här äre efterfest ;)

eller haha , PARTYYY dom var 2 st på balkongen och ingen musik eller fler folk haha kul

2010-07-23 11:34:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0