En värdelös dag

Ni kan säkert gissa varför haha. + att jag trodde att tandställningen skulle ryka idag, men 'tandläkaren' hade ju semester, som hon har haft i ett halvår snart! jag lackade bara lite , stackars människor som är runt mej. Men man kan inte vara glad jämt, och på jobbet hade jag jättemycket att göra, så jag funderade på att lägga handen under däcket och sen backa bakåt, men kom på att de kunde ge oanade konsekvenser ;), så de var lika bra att låta bli! (jag tänkte inte göra de, jag tänkte bara tanken) så nu sitter jag här å försöker få tag på Becca för jag vet att de skulle gå dubbelt så fort ifall vi var 2, men hon tränar så måste vänta..
iaf
nu ska jag till Ica och köpa cola för att tröstdricka lite..
Men en rolig sak är iaf att jag och Felicia ska pierca oss tillsammans v31! (i navlen)

 Felicia

så de var väl den positiva grejen jag fick ut av den här dagen! , nä nu vill jag ha cola så hej

Kommentarer
Postat av: Therese

vilken tur att du kom på att det kunde få tråkiga efterföljder med handen :) det var liksom ingen bra ide.Hoppas du får en bättre dag imorn. kramis mamsen

2010-07-20 20:26:24
URL: http://nnnnicolee.blogg.se/
Postat av: Nicole

nej eller hur ;), den hade ju kunnat bli krossad kom jag på när jag tänkt efter! ja man får hoppas på de bästa. kramkram

2010-07-20 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0